Stil

Voor de rust naar het platteland? Vergeet het maar. De afgelopen tijd hoorden wij: motoren op het nabijgelegen circuit, een dag-en-nacht draaiende tractor, een blushelicopter en grasmaaiers... En dan kwam er zaterdag ook nog een autorally voorbij. Toch heb ik me geen moment geƫrgerd. Al deze geluiden vallen in het niet bij het voortdurende autogeraas van de A73, waar we een half jaar vlakbij hebben gewoond.
Toen ik gisterenavond de zaaibedden naliep met een gieter water, merkte ik opeens dat het stil was. En dan is het ook echt stil. Indrukwekkend.


 Wat heb ik gezaaid? Phacaelia, wilde rucola, raapsteeltjes, sla, spinazie, boontjes en heel veel bloemen.


Bovenstaande foto heb ik gemaakt voor de uitnodiging voor onze buurtborrel (daarover later meer). Ik was zelf verbaasd over de idyllische uitstraling van onze boerderij. Blijkbaar went het snel.

Reacties