Dahlialove

Meer dan honderd soorten Dahlia's, zo veel kleuren en variëteiten. Op uitnodiging van Marlies en Linda van FAM Flower Farm bracht ik afgelopen vrijdag een bezoek aan de bloeiende Dahliavelden. Wat een feest om daar rond te lopen - en een emmer vol Dahlia's te mogen plukken.


Wie mijn blog al wat langer leest, weet dat ik graag bloemen uit de tuin pluk. In de moestuin combineer ik al vanaf het prille begin groente en bloemen - steeds meer bloemen. Vooral Dahlia's vind ik prachtig tussen de groente. Ze geven kleur en hoogte aan de tuin. En je kunt er tot ver in de nazomer van plukken. Ik hou ervan.


In eerste instantie trokken de grote, tweekleurige Dahlia's alle aandacht - als echte diva's. Maar uiteindelijk vond ik deze abrikooskleurige, anemoonvormige Dahlia's het allermooist, in hun eenvoud.


Meer weten over FAM Flower Farm? Kijk op hun website of volg ze op Instagram:
@famflowerfarm. 

Reacties

  1. Wonderschoon al die fleurige en kleurige dahlia's, en zo fijn om grote boeketten van te plukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra, wat een schitterende foto's maak jij!ik kwam je op instagram tegen, zeker de moeite waard dat ik je gegoogeld heb en zal je zeker gaan volgen.groet, Margriet ( instagram volkstuin_bemar en website www.volkstuinvanbemar.nl, mocht je het leuk vinden een kijkje te nemen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. http://tuinwaarts.blogspot.nl/2017/09/dahlialove.html#comments

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd ook erg van de eenvoudige. Mijn man daarentegen is gek op alle dahlia's...Op mijn verlanglijstje staan de botanische vormen. Eens kijken of dat dit jaar lukt 🤔

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat! Soms is dat lastig, extra leuk als je de moeite neemt. Je kunt me ook volgen op Instagram: @tuinwaarts.